FAQ
Hoe verwerken wij uw klacht?
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit, service en klanttevredenheid. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid te behandelen.
Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van de bestelling of de manier waarop we met u hebben gecommuniceerd, dan kunt u hierover een klacht indienen.
U kunt uw klacht indienen door een email te sturen naar info@brokkentopper.nl of schriftelijk te versturen naar:
Brokkentopper
t.a.v. Klantenservice
Meentzoom 67
1261XA Blaricum
Wij brengen u binnen 14 dagen per email op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?
Als er iets mist bij de bestelling of is (een deel van) uw bestelling beschadigd, neemt u dan contact op met onze Klantenservice bel:+31 (0)35 8873566, Wij zullen u helpen het probleem op te lossen.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Nadat u een product retour heeft gezonden ontvangt u een bevestiging als deze door ons is ontvangen en in behandeling is genomen. Binnen 2 weken wordt dan uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product.
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retourneren?
Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de eventuele fabrieksgarantieperiode in werking treedt.
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur mee terug geven of omruilen?
Het is helaas niet mogelijk om de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of terug te geven.
Zichttermijn
U heeft recht op een zichttermijn van 14 dagen. Dit betekend dat u binnen deze termijn zonder opgaaf van rede kunt aanmelden dat u uw bestelling wilt retourneren. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden/ ongeopend, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Bij producten die beschadigd zijn, bij ontbrekende inhoud of bij het vertonen van gebruikssporen behouden wij ons het recht voor de schade in rekening te brengen. Wij zullen na beoordeling van het geretourneerde het aankoopbedrag inclusief eventueel de verzendkosten terugstorten op uw rekening (verzendkosten worden alleen gecrediteerd als alle artikelen, dus ook eventuele give-aways/ gratis verpakkingen retour zijn ontvangen). De kosten voor het retourneren komen voor uw eigen rekening.
Neem voor het retour zenden contact op met onze Klantenservice bel:+31 (0)35 8873566 U ontvangt dan een retouradres.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Helaas is het niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken! Wij maken voor het verzenden van de pakketten gebruik van DPD. U ontvangt van ons een mail met verzendinformatie. Tevens ontvangt u een bevestigingsmail met een track & trace code waarmee u uw zending kunt volgen op de site van DPD.
Kan ik mijn zending volgen?
Zodra de bestelling klaar staat voor verzending ontvangt u van ons een email met verzendinformatie. Wordt uw pakket verzonden met DPD dan ontvangt u een Track en Trace code (dit kan enkele uren duren), Met deze code kunt u uw zending volgen. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.
Wanneer u ziet dat er vertraging is tijdens de verzending, dan adviseren wij u rechtstreeks contact op te nemen met de DPD voor meer informatie over de levering van uw bestelling.
zie hiervoor de contactgegevens in de mail met track n trace code
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur mee terug geven of omruilen?
Het is helaas niet mogelijk om de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of terug te geven.
Wie levert mijn bestelling?
De leveringen vinden plaats met DPD. Zij bezorgen uw bestelling overdag.
Indien u kiest voor lokale bezorging in ’t Gooi, Eemnes of Baarn zullen wij zelf voor aflevering zorg dragen.
GRATIS bezorging in ’t Gooi, Eemnes of Baarn! Iedere woensdag bezorgen wij gratis binnen ‘t Gooi (Blaricum, Laren, Huizen, Bussum, Naarden, Hilversum en ‘s Graveland), Eemnes en Baarn.
De voorwaarden hiervoor zijn als volgt:
- Een bestelling met een totaalbedrag van minimaal €17,50
- U dient er voor te zorgen dat er de gehele dag iemand aanwezig is om de bezorging in ontvangst te nemen, of ons in de opmerkingen van uw bestelling duidelijk aangeven waar de bestelling droog neergezet kan worden, dan wel afgegeven kan worden. Indien u een “neerzetplek” aangeeft is dit volledig voor uw eigen risico
- Als het niet mogelijk is de bestelling af te leveren, dan wel neer te zetten, gaat de bestelling mee retour en kunt u deze vervolgens op afspraak gratis bij ons af halen op de Meentzoom 67, 1261 XA te Blaricum
Als mijn bestelling wordt bezorgd als ik niet aanwezig ben wat gebeurd er dan?
Als u niet aanwezig bent als uw bestelling wordt bezorgd dan wordt uw bestelling zo mogelijk bij een van uw buren afgegeven of de volgende dag nogmaals aangeboden. U ontvangt hierover bericht in uw brievenbus.
In geval gekozen is voor lokale bezorging op woensdag
- U dient er voor te zorgen dat er de gehele dag iemand aanwezig is om de bezorging in ontvangst te nemen, of ons in de opmerkingen van uw bestelling duidelijk aangeven waar de bestelling droog neergezet kan worden, dan wel afgegeven kan worden. Indien u een “neerzetplek” aangeeft is dit volledig voor uw eigen risico
- Als het niet mogelijk is de bestelling af te leveren, dan wel neer te zetten, gaat de bestelling mee retour en kunt u deze vervolgens op afspraak gratis bij ons af halen op de Meentzoom 67, 1261 XA te Blaricum
Waar leveren jullie?
Wij leveren onze producten tegen de vermelde verzendkosten binnen Nederland & België, ook naar de waddeneilanden. Houdt u bij levering in België en op de Waddeneilanden rekening met een paar dagen extra vertraging voor de verzending. Neem voor levering aan het buitenland contact op met onze Klantenservice bel:+31 (0)35 8873566
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Wij hebben ons kantoor en magazijn niet op 1 locatie. Afhalen kan derhalve alleen op afspraak! Neem contact met ons op voor een afhaal afspraak! 035-8873566 of info@brokkentopper.nl
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Na ontvangst van de bestelling (en betaling) wordt standaard een verzendtijd van 2-3 werkdagen (ma t/m vrij) aangehouden, vaak kunnen we al sneller verzenden. Mocht de verzendtijd overschreden worden dan houden we u per email op de hoogte.
Bij speciale acties hanteren wij een verzendtijd van 5 werkdagen (ma t/m vrij)
i.v.m. Corona kan het zijn dat er extra vertraging is in het verzendproces!
Iedere woensdag bezorgen wij GRATIS in ‘t Gooi (Blaricum, Laren, Huizen, Bussum, Naarden, Hilversum en ‘s Graveland), Eemnes en Baarn.
Wat is Multisafepay?
Om uw betaling zo veilig mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van een Payment Service Provider genaamd Multisafepay. Als u bij ons de bestelling heeft afgerond wordt u automatisch doorgestuurd naar de site van Multisafepay, alwaar u de instructies voor de afhandeling van de betaling verder kunt volgen
Bij het selecteren van de betaalwijze iDeal staat mijn bank er niet tussen. Kan ik wel betalen?
Als uw bank er niet bij staat wordt uw bank op dit moment helaas nog niet ondersteund door iDeal. U kunt betalen met een overboeking.
Hoe lang duurt het voordat een betaling bij u binnen is?
Kiest u voor betaling per creditcard of iDeal dan komt de betaling direct bij ons binnen en kunnen wij de bestelling direct in behandeling nemen. Kiest u voor een andere betaalwijze dan duurt het 1-2 werkdagen voordat de betaling bij ons binnen is. Wij gaan de bestelling verwerken als de betaling bij ons binnen is.
Zijn uw prijzen in of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief btw.
Welke betaalmogelijkheden heeft u?
U kunt bij Brokkentopper betalen middels creditcard (Mastercard, Maestro en Visa) , iDeal, overboeking. Binnen het Gooi en Eemnes kunt u tevens contant betalen bij afhalen of bij bezorging op woensdag (Eurobiljetten van meer dan €100,- worden alleen geaccepteerd indien identificatie middels een geldig identiteitsbewijs mogelijk is). Voor de Belgische klanten hebben wij tevens de volgende betaalmogelijkheden: Belfius, ING Home pay & KBC
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren voordat u de artikelen ontvangen heeft raden wij u aan contact op te nemen met onze Klantenservice bel: +31 (0)35 8873566
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
U kunt uw bestelling eventueel komen afhalen… Wij hebben ons kantoor en magazijn niet op 1 lokatie dus afhalen kan alleen op afspraak!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na ontvangst van de bestelling (en betaling) wordt standaard een verzendtijd van 2-3 werkdagen aangehouden, vaak kunnen we al sneller verzenden. Mocht de verzendtijd overschreden worden dan houden we u per email op de hoogte.
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “in winkelwagen” button te klikken. Vervolgens kunt u verder winkelen of uw bestelling verder afronden door op “afrekenen” te klikken. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw contactgegevens (inloggen of als gast bestellen), afleveradres, verzendkosten en betaalmogelijkheden. Pas aan het einde van de stap “Verzendkosten”, als u naar betaalmogelijkheden gaat, is uw bestelling definitief. Voor u bij “Verzendkosten” naar betaalmogelijkheden gaat, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.